Set Kurus Shaklee untuk IF

Hai semua, assalamualaikum!


Last post, Asy ada kongsi tentang pengalaman Asy turun berat dengan intermittent fasting. To be honest, Asy rasa tak mampu nak turun berat kalau bergantung dengan intermittent fasting semata-mata. Asy serius enjoy gila turun berat dengan cara intermittent fasting dan disokong dengan Set Kurus Shaklee.

Perkenalkan Set Kurus Shaklee!!

Set Kurus Shaklee ni, kalau korang tanya dekat Pakcik Google memang ada macam-macam. Tapi, kalua korang nak lost weight yang lebih efisyen, korang wajib consume full Set Kurus Shaklee macam Asy buat ni tanpa derhaka. Okay? Derhaka kau! Hahahaha

So, Asy nak reveal Set Kurus Shaklee yang diberi nama Set Hello New You. Sebelum korang beli sahaja tak faham apa, mari baca Asy kongsi tentang fungsi setiap vitamin yang ada dalam Set Kurus Shaklee. Barulah korang lebih jelas dan faham, kenapa Asy sangat-sangat sarankan korang ambil Set Kurus Shaklee ni.

Mulakan dengan Minuman Protein Shake.

Macam Asy dah pernah cerita sebelum ni, Asy buat intermittent fasting dengan formula 23:1, maksudnya 23 jam puasa tanpa makanan dan 1 jam makan. Cara ni antara cara “short-cut” untuk bakar lemak dengan lebih cepat. Tetapi, jujur Asy cakap tak mampu nak teruskan intermitten fasting 23:1 ni jika tiada Set Kurus Shaklee.

Bila sampai sahaja masa makan (eating-window) perkara pertama sekali yang Asy wajibkan diri sendiri buat ialah minum protein shake yang lazat, mudah disediakan dan berkhasiat untuk badan iaitu Cinch Chocolate. Benda paling penting untuk nak kurus, wajib ambil kandungan leucine yang cukup supaya pertumbuhan otot kita dalam keadaan yang baik. Dan badan kita tak mampu hasilkan sendiri leucine ni. Sebab kita kita kena ambil dari sumber makanan seperti Cinch Chocolate ni.

Nak Bakar Lemak Jahat, Kena Guna Lemak Baik yang Betul!

Jangan tak tahu, untuk buang lemak jahat dalam badan kita sebenarnya perlu ambil lemak yang sihat seperti vitamin Lecitihin yang ada dalam Set Kurus Shaklee. Lecithin bantu menguraikan lemak menjadi molekul-molekul kecil untuk penghadaman, sekaligus menggalakkan penggunaan lemak sebagai tenaga. Jangan risau, Lecithin Shaklee diperbuat dari sumber kacang soya yang semula jadi tau!

Pastikan Guna Omega-3 untuk Rasa Kenyang Lebih Lama!

Salah satu fungsi penting asid lemak Omega-3 adalah bantu kurangkan berat badan yang berlebihan jika disertai senaman berkala dn pemakanan seimbang. Haaa, asid lemak Omega-3 ini ada dalam vitamin Omega Guard, juga termasuk dalam Set Kurus Shaklee. Omega Guard sangat bantu menyeimbangkan dua hormon utama; gherlin dan leptin untuk kawal rasa lapar dan kenyang. Ironinya, bila dua hormon tadi seimbang, ia akan bantu tingkatkan rasa lenyang untuk tempoh yang lebih lama. Kalau kita kenyang, tak adalah kita nak cari kudap-kudapan lepas 3 minit makan, betul tak?

Sistem Penghadaman Anda Okay Tak?

Otot dah maintain, lemak jahat dah dibakar dengan lemak baik, then kena make sure system pelawasan kita berjalan dengan lancar. Hah, yang ni serahkan saja pada si Herblax, pakar melegakan masalah pelawasan terutamanya yang ada masalah sembelit. Jangan risau, memang Herblax ni include jugak dalam Set Kurus Shaklee!

Jangan Lupa Polifenol untuk Hancurkan Salur Darah pada Lemak!

Dan Asy cadangkan supaya untuk dapat result yang lebih efisyen, korang boleh add on Vivix sekali dengan Set Kurus Shaklee. Dalam Vivix ni kaya polifenol yang befungsi sebagai anti-angiogenesis. Secara generalnya, anti-angiogenesis ni proses badan kita memotong, menghancurkan salur darah yang ada pada sel-sel yang tak normal termasuklah kanser dan lemak. Haaa, lemak ada salur darah tau! Inilah salah satu cara macam mana Vivix boleh berkerja bantu kita kurus.

Testimoni Asy Sebelum dan Selepas dengan Set Kurus Shaklee plus Vivix.

Nak tengok my result before dan after konsisten Set Kurus Shaklee dan Vivix? 


  • Peratusan lemak dalam badan makin turun. (Inch-loss)


  • Visceral fat pun turun (antara lemak paling degil nak turun)
  • Bila lemak-lemak dah banyak turun, insya Allah berat badan pun akan turun sekali.


  • Peratusan protein dalam badan slowly menaik effect hari-hari konsisten minum protein drink. (tolong cek protein dalam badan kita cukup ke tak).

Testimoni Pengamal Tegar Set Kurus Shaklee.





Nampak? Jadi tunggu apa lagi? Terus dapatkan Set Kurus Shaklee dan Vivix dengan Asy.

Alang-alang membeli Set Kurus Shaklee dengan Vivix ni, anda boleh dapat cashback, free membership, dan dapat less 20% sebab auto dapat harga ahli, klik icon wasap kat bawah ni, okay?



Korang yang nak sihat, cantik dan bergaya dengan Set Kurus Shaklee ni, jangan lupa singgah baca coretan Azillah Muhammad ye.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Asy Turun Berat dengan Intermittent Fasting.

9 Sebab Kenapa Bisnes Shaklee Best.